Kommunalvalg | Hillerød Radikale Venstre

Kommunalvalg

Hillerød Kommune er i en rivende udvikling. Radikale Venstre arbejder derfor på at skabe løsninger i et byråd, der samarbejder på tværs af midten. Vi tror på, at et samarbejde om løsninger i dialog med organisationer og borgere er til gavn for flest borgerne og erhvervslivet. Vi mener, at mange af de bedste løsninger findes hvor både liberale og sociale perspektiver respekteres.

Området i og omkring Hillerød er yderst attraktivt, flere mennesker flytter til kommunen og mange bliver tiltrukket af byens kvaliteter og områdets unikke natur. Hillerød har også fået flere arbejdspladser, fordi flere virksomheder har etableret sig i Hillerød. Og den udvikling vil vi fremme.
Udover ovenstående prioriteringer, har Radikale venstre i Hillerød tre mærkesager ved kommunalvalget den 21. november 2017
  • Hillerøds fremtid er børnene og de unge
  • Flere år i livet mere liv i årene
  • Erhverv, bæredygtighed og byudvikling
Hvis du vil læse mere om disse mærkesager, men også om vores andre politikpunkter, skal du klikke på menupunkterne i venstre side.
God læselyst!